蕉仔請勿偷看。謝。
世事如棋局局蕉。
coolman153
暱稱: #俊少#
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無無聊聊又一天
人生就如八號風球
THing like beautiful...
悠長的假期完了
原來朋友是十分重要
文章分類
全部 (241)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 154
今日人氣: 0
累積人氣: 5892
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 28 日  星期四   晴天


暈= = 分類: 未分類

你那媽=0= 11點半出到旺角-0- 打左一陣機@.@~

打到12點半先上去-.- 嘩-.-~入到成村人-.-企都無位企-.-

加埋有24人-.- 有一半人係唔識-.- 生日快樂>v<~~ 上到去坐一陣就轉房-.-

爽>o<~~~ 一轉房班人開始譬酒-.- 飲呀飲呀-.-~~ 飲到我頭暈暈-.-!!!

好耐未試過飲咁多-.- 差d醉=0=

最開心係咩呢~~~?? 就係見到碧兒囉~~呵呵~~~ 好耐無見=0= 之前又話去外國讀書-.-

原來昆我-.- 心淡-.-~~~ 最衰食唔到你親手整既蛋糕啦~~~ 可惜>o<~見都見唔到樣-_-""" 不過我諗一定好好食=0=!!!

成友又飲酒又食煙-.-""" 真係咩咩咩 去度基本上係飲酒-.- 完全唔係唱k-.-玩左5個鐘-.-

唱得一首歌-.- 長時間係度飲酒-.-"""" 華佬同安東東都飲到嘔-.-

呵呵~~"好彩我無嘔~~v 最衰都係臭b-.- 係度狂對人-.- 最後飲到6點先走=0=

行番屋企都腳軟-.- 訓番陣先>v<""" 7:15a.m.

唔知點解...........訓極都訓唔著-_- 訓到12點就起左身lu= =~~~訓醒係度打機呀~~

諗住2點出街啦...~~~點知俾人放飛機....

唉...當堂無哂mood...係超無mood@_@ 真係講多句都覺哂時間....]

重諗住同你一齊食飯~~點知俾人放左飛機~~~好xyz~~~

之後同個fd出街打機...訓極都訓唔著...

無計...可能太多野諗-.-

P.S.~~~生日快樂~~~祝你一年靚仔過一年~~kaka~~~