勁耐無寫lu~
突然寫番都唔知由冰樹寫起好~"~
點解我寫番@@?因為你囉~~見你依家生性左咁多我都好開心呀~
希望你讀好d書啦~如果可以改埋d壞習慣會重好呀##"
今日係紅日再加上聽日又紅日>"<
忙到死咁制=0=
不過好難得拎姐讚我~~呵呵~~~
放左工上左阿達屋企打邊爐呀^o^"
一班人好開心呀^o^"
咁多人搭車好耐無試過~o~"
不過好累呀>"<日日都有野做>"<
打到4點幾先番屋企-o-
一訓就訓著lu~