仲未搵返呀~~張身分證~!!!
條友1定生痔瘡呀~!!!!
我勁痛苦呀~!!!!!!!!!!!! What the Fuck~!!!!!!!
唉~!!終於返學啦~!!!!!冇想像中咁痛苦啦~!!不過都慘架啦~!!!
勁低能呀~!!!我冇左張student card wo~!!
咁我冇左銀包~!!!唔見左student card就梗架啦~!!冇事呀佢~~~
一返到去就要入G02 wo~!!!
勁激氣呀~!!!又唔比人解釋wo~!!!
妖妖妖~!!!!
勁低能呀~!!!我心諗我一日未攞到張student card~!!係咪日日都要咁比人罰呀??
你地知學校d效率幾"快"架啦~!!
我覺得呢種罰法係勁低能wo~!!!
但之後佢d效率原來真係好快~!!!
我朝早比左$10~!!第2個小息有得攞啦~!!!
勁快呀~!!!!!!勁surpries~!!!
之後去食飯啦~!!!原來呀ting冇help thusiy買飯呀~!!!
搞到thusiy冇乜點食野~!!!
唔得咁架thusiy~!!不過我比左2舊叉燒thusiy食~!!!!
sorry呀thusiy~!!我跌左舊叉燒~!!!!!
之後上返去啦~!!呀招攞左我碌勁軟既擦膠去玩~!!
勁低能呀~!!!之後聰聰仲擺係佢"個度"玩~!!!超白痴呀~!!!!
唉~!!放學之後..出左元朗~!!!攞身分證~~!!!!之後搞左好耐~!!都係攞唔到~!!!
超激氣呀~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
勁煩呀~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
生痔瘡啦去~!!!!!!! What The Fuck~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|