哈哈哈~!!!今日考試wo~!!!
我仲以為考Eng先~!!!點知係考chin先~!!shit~!!
不過冇所謂啦~!!!一樣啦~!!我咁醒~!!!!
2樣都咁易~!!!!
kammy作左4板呀~!!!勁野呀~!!!!!!
我都係作左2板咋~!!!!!670字~!!!!
之後我同thusiy,,呀ting,,小倩,,jini,,apple~!!!
行出去啦~!!!佢地真係勁野~!!!行2步...停左30幾步~!!!
我同thusiy都比佢地吹脹~!!!
我同呀ting..thusiy終於行都西鐡站啦~!!!佢地係朗屏落~!!
我要係元朗落~!!嗚嗚~!!冇得同佢地行~!!!!!
之後係唔知咩寶度同dad食面~!!!
聽個度d 人既對話勁搞笑~!!!
唔記得左講咩啦~~!!!!但總之勁搞笑囉係~!!!
ok~!!夠鐘攞id card~!!!
勁快呀~!!!2點去到~!!搭5走得~!!!
我張id card勁靚呀~!!!
靚過上次個張呀~!!!!!yeah~!!!!!!哈哈哈哈~!!!!!
之後去中國旅行社攞返大陸個張~!!!
勁耐呀~!!!2點半去到~!!!3點1,2先走得~!!!
大陸d速度都仲未拍得住hk呀~!!!!
要快d啦下次~!!!!!!唔係就真係~~~~~
失敗~!!!!!!!!!!
返到home~!!!要認真溫書lu~!!!唔講lu~!!!
溫書~!!!!!!!
4A同學仔~!!!要努力溫書~考試呀~!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|