唉~!!!!!今日真係唔開心呀~!!!
我地班竟然贏左c班成條巷呀~!!!!!!
講真~!!我唔覺得我地十分好~!!
但佢地就唔係幾得囉~!!冇既贏左條巷姐~!!!都未到條街~!!
我地對4b就要成條街啦~!!!!!!!!!哈哈哈哈~!!!!
我好開心呀~!!!我地今日影班相~!!!
好開心同小倩+呀TING同敏兒一齊整屋仔~!!!!好期待呀~!!!
勁HAPPY~!!!但如果可以呃埋葉SIR就更好玩啦~!!!
哈哈哈哈哈~!!!!!!
_________________________________________________________________________
對著你竟不知所措~!!!
明明不喜歡你~但我想吻你~!!!!!!!!!!!!!!!
|