今日同然.詩出奧海城.. 去到1點幾.. 行到3點到..無聊去睇牙Sa" 然去左行下..點知果牙伯企左系我同詩後面.. 開頭feel到背脊好似有人整咁.. 我同詩頂左佢成粒鐘.. 之後我叫然整走果牙伯.. 然::"先生..你整到我果朋友好吾舒服ar" 之後詩叫然企系佢格離.. 頂住果牙伯.. 我地傾傾下..覺得果牙伯系果咸濕牙伯.. 見睇完牙Sa..無聊.. 就去左公園玩.. 終於揾到果韆鞦系軟膠板la" 玩完就去左朗豪坊行街.. 行到6點幾就返元朗食野..