![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() 2007 年 9 月 25 日 星期二 今日我俾左d 33欣之後,,就同蒸魚搭小巴番學,, 上到課室收功課,,因為佢我要攞生字簿落1樓,,, 我同佢講::因為邊果我要攞落去牙,, 佢::我幫你攞落去囉,,[又吾洗我攞啦,,,] 食完lunch,,又要抽問,, 頂,,抽中我,,好采有林子然提水,, 溫完都1點45分,,去完wc番黎,, 盛又問我攞後選學生會果隻野... 追左我成9條街[誇張手法],, 吾洗上第8堂,,落左去問答比賽,, 完左比賽,,我地吾系冠軍,, 但系都有方包人果班包尾... 方包人仲要話自己果班勇於嘗試w0" 話佢地lunch先溫,,我地咪又系,,, 放左學等欣俾33我換,, 去左行街,,行到6點幾就番屋企,, 7點半,,又落去玩.. 欣約惠兒,,汶茵,,嘉欣.. 點知果果都冇帶盒,, 問人借左果蓋,,就玩,, 超hing,,搞到好似煲蠟咁... 之後轉地方玩.. 玩到10點幾我同欣就番屋企,, ![]() 留Cm')喔.! [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |