|
|
2007 年 7 月 4 日 星期三
今日係hkbbs玩,,
跟住睇到[壇花壇草比賽]..
咪去睇下囉..0.0
點知俾鳴門踢左去參賽,,
超無奈奈奈..."
又到左我做衰人ga時間,,
我又踢左人參賽,,
好衰...."
不過,,我都做開衰人嫁啦..
唉.......

留Cm')喔.! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | ... | 189 | »
|