首先,,我的哥哥&Ring0;;生日快樂.!! 生物;;講書..ms多左好多爛gag-3-' 中文;;搞下SBA既野,,同作500字 話說我真系吾知點寫好T3T' ENG;;睇片.好悶v3v lunch;;[有好多時都吾知你諗咩@3@] 通識;;做功課,,吹吹水~ ENG;;就咁過左-v- ~練野~ 練完班歌就閃左一半人>3< 之後幫男仔練野;; 得囉.我地系衰人,,,你系好人啦~ hea到5點半就走^3^