|
|
2009 年 11 月 12 日 星期四
打日記啦~打日記啦~
今日派左部份卷,,
中文::38/80[好好架啦~全班14/41]
ENG::51/100[合格多1-2分系作風-'v'-]
化學::65/100[呀sir厄人溫多咁多頁.V.]
數學::75/100[創新低,,都系冇MC好"]
放學做生物D野,,但落雨.......
改做小食會,,吹吹水;;
喱個時候,,,,有5-6個好濕既人彈出黎"
系名副其實既落湯雞,,嘻=]
喱到吹完喱到散,,
5點半閃水~
有5樣野分享下:::
1.筋筋的能力[不好笑]
筋筋話佢出tast卷,,
我地班人會由5個吾合格,,
變左得5個人合格,,
筋筋high到勁爆,,
2.個個人有問題[過分]
筋筋話個個人做功課做得好足,,
但又話個個人有問題,,,
前言不對後語....
3.下雨[爛gag]
呀芷::[落雨呀.!!]
我::[你有冇帶雨褸.?!]
唱~(落雨記得帶雨褸)
呀芷::[-0-'我帶太空衣架XD]
4.痴纏[吾知醜]
佢(女)投訴學長(男)搔擾佢;;
事實上系佢搔擾學長"
5.淫蕩[聽完都打冷振]
佢(女)當時同1個男拍拖[疑似]
佢同另1個女講,,想拎喱個男既處;;
打冷振原因系你估都估佢吾到"

留Cm')喔.! [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 189 | »
|