今日留係屋企~睇下電視,玩下電腦.......鬼咩....沒有野做ar ma∼悶到死∼
仲有兩日就要開學la∼咁個暑假過左啦∼都過得幾充實架∼......(你地呢過得好唔好?)
但係功課仲未做完呀∼............唉∼都係唔理la∼死就死,
我而家有少少緊張呀∼唔知出年咩班呢∼唔知可唔可以同班fd一齊呢∼唔知邊個老師教我地呢∼
好多好多∼但係我只知一樣野∼就係我一定要努力讀書∼過去兩年玩得太多∼年年我都話出年要比心機∼要考好考試....但係這些說話我一句都沒有實現到∼>.<∼