轉載請注明出至K8-zone.com # 澳門討論區 http://www.k8-zone.com/,本帖地址:http://www.k8-zone.com/viewthread.php?tid=206617
★睇完都唔比cm★
係唔係人黎架
都唔比cm
2010 年 6 月 27 日  星期日   晴天


去完軍訓番來 傷心 分類: 未分類

番來la~~~    很開[心終於番到澳門la~~

還記得第一天

是我們恨不得馬上回澳門

because.....

我地覺得很曬而且不適應

導致咁樣..

之後戈幾日是幾艱辛

輪到~~~~~~~~~~

第五日  朝早都幾輕鬆  夜晚戈個晚會

超high  我無端端比人叫上台dance

下台仲要比人話姣婆...唉........

(閱讀全文)



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
悶..
千古罪人
2011-07-07
2011-07-01
BBQ
文章分類
全部 (181)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 181
留言總數: 1185
今日人氣: 4
累積人氣: 10491
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed