本身今日要去飲茶...點知個個都唔去...所以就冇去la...
晏就....去左vicky屋企....又去左某人屋企.....
某人戈個屋企都好大啊...
之後去左食野...
黃金有d好搞笑就發生左
最後去左百佳行一行...
完....