星期日好期待-3-
夜訓
早起
唔駛上視藝,好爽啊~
個代課sir睇佢好唔順眼...
唔收我畫簿lo,,
咒佢出門被畫簿拍死
PE擲標槍,諗番戰狼300 -0-
好型啊,
周會聽d人幫美國大學賣廣告
完全無興趣- -
之後郭sir講野,我聽到差d訓系佢面前``
艱難的戰役..
終於打開佐雙眼了,`
放學留系班房,教聰聰數,,,
其實我都唔識= =''
數學堂我訓到流口水...
結果教下教下,被Ms shum 叫埋整壁報t^t
TogeTHer , =]
走ge時候, 豪豪 被人系校車到玩背背山,,好爽啊@^@
----------^^^^------------
天凈沙 - 秋思
枯籐老樹昏鴉,
小橋流水人家,
古道西風瘦馬。
夕陽西下,
斷腸人在天涯。
2年如一曲,又是今日,
---
後記,
奶昔好好味,,突然喜歡甜甜的和奶的味道~
|