cos2005 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
>真係愛過你<
能夠遇到一個鍾意既人係唔易+...所以要好好珍惜..無論遇到咩困難都唔好輕易放棄...只要你愛佢..咩問題都解決得到+...
我 的 資 料

暱稱: cos
性別: 男
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
wakaka
仲有5日一年喇~''''...
如果有1日~!!!!!!!!!!...
好驚>.<''
日 誌 分 類
全部 (214)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 214
留言總數: 90
今日人氣: 16
累積人氣: 5093
RSS Feed
2006 年 12 月 28 日  星期四   晴天
唸左勁多野啦~~~ 愉快

零晨4點到...出左街啦..自己一個....行下...唸下野....

而+兄弟我得2個....我唔想冇左佢地....

就算冇女我都唔想冇左依2個咁好既兄弟~~~~

佢地教左我好多野...我唔會再係咁~~我會生性啦......

而+專心咁搵$..我地而+涯梗..一定涯到+..努力丫~~~~

may子..你做咩要咁呢~????

唔通係入冰好玩咩....定係貪好奇~~定係點呢

而+好似我地d人散哂啦..

牙c又唔知去左冰....快d出現返...好想見返你~~~

冇左你既日子真係唔知點....散哂啦..

牙靜同埋b君依幾日都冇搵啦...唔通就係咁散哂咩~

好想同返你地玩啦...唔想係咁~~~~唉~~~

希望下一年唔會有咁多事發生啦...好辛苦牙~~

識我好耐個多都話我比以前壞左好多.....點算呢~~~

好煩丫..我唔想冇哂依d咁好既朋友牙...

我當咁多個都係我既好知己~~~~

我要放低哂所有既野...重新開始.......

 

點解我會為左佢要生要死呢..好stupid牙~~~

 

總之一句啦...你地話得我好岩....我唔會再係咁..

我會改+啦.....我既好兄弟...細joe...c 陶~~~

 


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 cos2005 的日誌)


MAY22 於 2006-12-31 10:06 PM 發表:
我出晤到呀e+.,.,.
總之我想出黎,.但,.係,.,.
唉,.算
,.今日係31號,.我睇左你日記,.
係b君屋企玩!?
思陶有冇去,.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CPS520 於 2006-12-30 11:48 PM 發表:
你冷靜d...我唔係唔想出黎
係我同我阿媽傾過
我呢排要乖乖地....
我唔想我阿媽成日擔心者..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

okok/..我會啦......
咁你以後都會出啦~~~
Posted at 2006-12-31 05:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MAY22 於 2006-12-30 09:43 PM 發表:
呀輝=0=我好晤開心呀..我真係中2左思陶呀..點算呀,.
我可能出晤番黎呀,.點算好呀,.晤好話比思陶聽住呀-3-
你同佢講話我好愛佢係真既
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做咩事唔開心呢~~~
我都唔知你想點..你唔好成日發埋d細路女既脾4啦~~~
c to都好愛你啦~~~~你又知唔知呢~~
佢掛住你..你又知唔知呢~~
你剩係唸自己....有冇唸過c to~
你話唔出黎...咁c to點呢~~
你又話中2佢..咁你又咁對佢~~~~你想佢點呢~~~~
依d野你自己同佢講啦~~
你快d同我出返黎啦..你當我係0你既好朋友既話~~~
我地個個都好掛住你牙...由其c to~丨
我講既野係咁多啦~~~~
Posted at 2006-12-31 05:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]