話甘快又到10月1日啦~~~
系呢個甘重大ge日子裹面...就系我dd生日啦~~~
智衡!!祝你四歲生日怏樂^^
今日中午約左靜宜同jason去左做功課
次後陪a jason睇錶.......中途胃痛= =|||......好慘......
靜宜同jason就陪我去左食野@@happy!!!
次後我返到海濱某間ge漫畫店搞左會員卡
謝左甘小說就去自然咖啡到拿蛋糕.....
個蛋糕$164....好貴....不過好好食
值啊@@
最後甘就同左細老過國慶生日啦~~~~
相...