頭先辯比賽~~~~~
我地高美士敗北得好慘~~
!!!!5:0!!!一個獎都無羅到= =!!
奇實有d想喊!原因不明= =
準決賽5知入5入到.不過而家有好多測驗(第一段)
所以鬆左5少...................
今日見到a哥!!開心^^
多謝你黎睇比賽~~~~
下星期日日都有測驗,加油^^