前日去左慈青營~~~~返到屋企好眼訓a~~
之後訓到隻豬甘..爽a!!!!
其實慈青都ok 好玩la~~~~系一開頭有d悶姐
之後d團體活動都ok ge~~~
不過個爬牆戈到.我差兩步就失敗左
連謝安琪都好過我.......
我好失敗a!!!!!!!!!
不過返到黎有件事我都覺得幾好笑架wo~~~
毛毛同豬仔都問我同肥腸咩關系
甘我就系到澄清一下la~~~
我同肥腸系朋友關系,,,,系比較熟甘解姐
大家5好亂淋la~~~我知仲有班人系甘淋架@@

琴日去左青年領袖菁英培訓營
大老~~~差5多個個都系大學生lo~~~~
而且最細系我a~~~
仲有人問我讀咩系.....似為我系19歲a~~~~
慘!!!!
不過都識左幾個朋友!!!
好似問功課..happy
琴晚搞到十點先返到屋企.....
之後沖涼...就訓左la ^^
|