琴日本先淋住去預約睇牙
不過距話戈個鐘數冇得預約
叫我今日蕉早8:30去.....不過要去反學.所以冇去到= ="
今日好多功課做呀....好辛苦> <
數學,英文,葡文,听日仲要測歷史.....
歷史戈d野鬼死甘多....a sir 請你不要高估我地好冇
d問答真系5系人溫架~~~~仲要系5條甘多
呢排5知做咩,差5多日日都有野測
甘到左學期尾米死得????????
初三真系好辛苦架~~~(個人認為)
前一排豬仔話我個blog好花
呃...呢個就5好意思la~~~~因為本人好中意reina~~~~所以做個底...hehe
真系好花咩????????
算la~~~打完blog做功課,做完功課就溫習#3#
做到眼都花
死la~~~~~~
|