今日訓得好適服啊~~~
不過都系比媽子叫醒左去bye神(=.=)
甘就醒左la~~~~
一直搞到中午........
咳到死甘制...又多淡..慘
之後a爸個工友攞左d茶果過黎
爆好食^ ^ buono!!!!!
之後就同媽子出左大陛畫花
不過畫到好親我對波鞋= ="c-ute
反到黎比細老敵對.....細老~~你系男仔黎架=[]=