好無聊...e排真係超無聊!!
考試好無聊,成日咁Q早放學,不過好在放咗學之後有時會去玩吓,但係返到屋
企都係超無聊...
現正期待呀詩十月geh演唱會and十一月geh東亞運動會...
e幾個月都係要繼續無無聊聊咁過,順便儲定錢買呀詩九月geh新碟同新project
d products先...
期待中...