3日沒有打 Blog la !
3日之中,都有一啲事發生……
尋日(二月十一日),我痛心嘅買咗一本超貴嘅書。
你唸下係咩呢?
其實,就係網球王子畫冊 la !
X 個 Y 野 cost 咗我成 200 蚊 ar !
(其實,出錢果個根本唔係我,而係我亞媽……)
------------------------------------------------
今日,好XY嘅過咗一日……
成日都係同 Sunny 哥講爛 Gag 笑話……
笑到停唔倒口!
眞係超級爛爆!
係好無聊就眞!)