差唔多一個 week 冇打 Blog la!
成日都係玩 Computer Game,
不如已後都唔打 Blog (Xanga) lor!
好吧!(說笑的)
今日上 Amega 個 Blog,
佢說我好大方。
Li 句係 Right ge!
我無時無刻都係好大方,
不過係鐘意搞破壞!
今日,成日 keep 住 Amega 的 Stitch,
好好玩!
最後,陸 Auntie 又整 Angry 咗 Amega,
不過,佢地兩個的 matter 係同我無關 ga!