| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 15 日 星期日  |
| `o2-15 |
分類: 未分類 |
今日我係屋企做左個乖乖仔!
•今蕉拾壹點先起身,,xD之後食完野就去做功課._.
•做功課做到兩點半,,跟住落愉城幫個同學買d野- -v
•落到去比我撞到2c班個條友同佢條女!
•雖然我唔知佢叫乜名又同佢唔係好熟,,但係佢對住我笑=]
•有點無奈..............................
•原本今日諗住同林浩賢去火炭踩單車,,點知佢又哇唔去><
•所以今日先係屋企扮乖仔做功課-3-哈
今日終於有返多d野打喇!!
|
網主回覆
你咁講...好串姐-__- Posted at 2009-02-15 09:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係也._. Posted at 2009-02-15 07:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX`THX` Posted at 2009-02-15 07:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|