2006-09-26
今日係學校,有一個repeater 講左D好驚ge野!!! 係好恐怖!!驚就唔好睇!! 咁佢地去camp,點知佢地住左係某一個室,
係好恐怖!!驚就唔好睇!! 咁佢地去camp,點知佢地住左係某一個室,
咁佢地去camp,點知佢地住左係某一個室,
有三個人頭係牆到!! 好采…….只係幾秒,但
好采…….只係幾秒,但
因為……..
我地今個禮拜要去果個 camp !!!! 你地驚唔驚???? 叫左你地唔好睇啦!!!我都好後悔聽左呀!!!!
camp !!!!
你地驚唔驚???? 叫左你地唔好睇啦!!!我都好後悔聽左呀!!!!
叫左你地唔好睇啦!!!我都好後悔聽左呀!!!!
好想喊呀!!
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 16 | »