今日同莊一齊番學... 好悶牙上d堂// 好悶好悶咁... 就咁就放學啦...
放學牙橙去左打波... 我同莊莊去左搵鄭sir...同miss chan.. 好正牙... 我地未入過嗰間rm架.. 個feel好特別><"
傾到4點啦.. 我地去搵番牙橙... 之後去佢屋企.. 搭車嗰陣見到牙吉..
跟住叫佢一齊去... 落車見到吳xx..... 跟住上去牙橙度... 6點半落左去打波牙... 7點半番上去.. 之後食飯....閃...