報左個塗鴉班呢~

喱個係阿SIR,佢叫呀MOE~

佢用左3分鐘畫出黎示範GA~ 好勁!!!

以上就係我作品喇~睇完上面果幅,再睇喱個....哈哈~UM...唔錯呀可XD

喱個真係好正,好鐘意~

子健送嘅CHOCOLATE~中間係白色的,味道不錯~~~~

子健去完海南的手信,我一口氣要左3個xd

我最喜愛的 tan cos sin (no.1-->cos xd)

話時話,好似好料係凱施買野食..

夜晚嘅樓下,我成日都10點幾先到屋企--|||
真係要改改佢先~如果唔係變成習慣點算?
暑假過左咁耐,雖然成日都唔係屋企,但都係唔知做過d咩--
|