我又去左遊車河啦~今次係98S,去左美孚。
突然好想一個人去Trip呀~
好想自由行在咁走係一條街上面,唔洗理時間。
好似果D電影咁XDD
NANANA~真係MEI FOO黎GAXDD
我最鐘意就係係落雨同夜晚去搭BUS~成個人會好EXCITED~
喱個好好食,但係食得多會好口乾~~~

係中秋果日好開心,不過發生左一件好心UP GE事。
有個小朋友走左過黎,話可唔可以一齊玩。
我第一時間問佢 不如我比個月餅盒你呀,好唔好?
佢話佢冇蠟燭 ,我拎緊比佢GE時候,佢走左去另一邊。
果一邊係有D人係度煲蠟,果D人玩到起火。個小朋友無啦啦比人燙傷。
佢即刻坐左係地下,個樣好似好痛咁。
如果我地有早一d同佢講好,我地會同佢一齊玩,佢就無事啦。
係喱一個中秋,佢咩都未玩過,就變成咁啦,好心up。
仲要係見全佢本來開開心心搵人同佢玩,點知冇啦啦整親。好poor~


bonnie 's farewell p 好唔捨得佢,但係都要祝福佢做到自己最想做ge野。

10月1號,我去左做攤位,見到d 絲帶好靚><於是就拎左好多條=p

kiko's hand
我都唔明點解佢同panda成日分裂~
其實我所需要的已經不一樣了,只是你從沒有更新資料而已。
朋友啊,
我多想讓你知道,我不是一直跟在你身後了。
我也該有自己的堅持啊。
|