你好!我好!
我第一次有我個blog,請你/我多多指教~
Today我7:50pm,落去樓下learn piano…
比我see到Ms Chung入去Block2 >_<?(I don't konw why.)
有古怪,有古怪…
我好掛住富,想打比佢but冇勇氣,唉… ^_^