補充番先...kaka!!
今日我個math 老c問我地有d咩game反... 我地咪話true or dale lo! 點知佢話唔玩...妖! 冇口此,好黑人憎,如果唔係問佢知唔知有倨某人係到玩c生戀!!haha! 爆哂佢d野出尼!!!哈哈 (幻想??!)
仲有呀,上pth 好鬼悶呀!! 21~40號的就好啦 家政唔洗上 因為老師病左, 做hw.....唉,我就要上普通話... 悶q爆,.....
我好憎judy呀!成日搞我 今日我罵鬼7佢 我差d爆粗呀!!!....