好想去沙灘牙 !!!`mabel,你一定要去 !! >3<
日日暑假heA?!??????!!!!!!
呵`日日煲卡通 -.-
悶.....................
今日又同mabel+晴睇戲;p
睇左惡佈護理站(吾惡佈)-.- , 仲有戀空 (主角好令仔 ♥0♥),..,少少爆粗band友 (悶-.-)
哈 ^^ 晴扮果條0n9仔0k似 xp
有前途b0!
2009-6-24
中文口試=0=
短講---死得
小組---死得
放左之後同晴去北江再去打機..
打左2粒鐘;'