crazybyuki
暱稱: ★☆傻傻的*小由希☆★
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-21
2006-10-19
2006-10-19
2006-10-12
2006-10-13
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 25
今日人氣: 2
累積人氣: 1558
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 2 日  星期五   晴天


巧吳佳鮮牙~ 分類: 未分類

禾金入同燕燕係小熄果陣,

髮曬癲感,係到周圍問人拎Tie黎打,

禾搵陳新發條Tie,點知佢比禾強搶左支後,

就走左,禾以為佢嬲左禾,搞到禾唔夠膽同講野添。

后未見佢心情巧似巧番d既屎后,禾就同佢廣,

李仲嬲緊禾牙?佢就話禾幾時有嬲過李?

好彩佢冇嬲到禾,吳係變左千古罪人喇,

支後lunch time,見到成班人係彤彤佢地果邊,

禾地以為友人打交,就過去八掛下喇,

去到果邊,見到成班人圍住蔡藝文同一個爛仔,

個爛仔搭住蔡藝文隻手,英該溝緊佢喇,

之後彤彤佢地就企埋一邊,睇住佢地,

梁敏婷就問佢地做乜?禾地就圍左個圈,

某個又肥又黑人憎既八婆圍唔到隊,

就同禾講,死開喇李,禾聽左支後,

諗,李收喇李,死肥婆,我唔串李炸,

一串李禾驚李嚇到甩褲呀!

咪吳鳩理個八婆囉,禾高貴啊,

先唔同李d小人係大街大項嗌交,

影衰禾既身份,李d小人,行左一二邊喇~

到左放學,為左令燕燕佢地既關系更巧,

禾就唔做電燈膽喇~

跟住禾舞燈到燕燕就返左屋企,

同巧多爛仔一齊去ba士站,得禾1個係呂仔,

開頭刀幾佳鮮,點知班爛仔好衰,係到聊交嗌∼(哼!黑人憎!)

個死肥君成日話人肥,佢仲肥過禾喇!仲文禾條邊,禾最憎人搞禾d頭髮,黑人憎∼

個李春林又打我喎,又唔知自己大力喎,搞到我鬼否禁痛∼哼!憎死李啊!∼

個死人阿咪同楊春袋、肥中同浪子都明知禾會嬲嫁喇,仲聊交嗌!

激死禾喇!憎死李地!世上好男人已絕種!

之後禾就自己去排隊,唔理佢地喇∼

一路上,禾都舞同阿咪佢地講野,到左站就自己落車,總知金日巧吳佳鮮喇∼!






訪客留言 (返回 crazybyuki 的日誌)


∼kapo∼ 於 2005-12-06 09:30 PM 發表:
嗨,,,我黎左啦,,開唔開心呢,,,你d字音好似唔係咁好喎,,,
有陣時,,睇唔明呀,,,,,打好d啦,,,下次左黎過啦,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下~我特登架~你唔識咪問我low~
Posted at 2005-12-15 12:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



..*美蓮﹏* 於 2005-12-03 11:02 PM 發表:
hihi~~嫻嫻
我黎左喇~~
開唔開心呢?!!
下次再幫你留言啦~~^o^~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hapi la~
你話架,記住下次要黎喇!>3<
Posted at 2005-12-04 01:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



x*,,小嵐..,'']] 於 2005-12-03 10:42 PM 發表:
嫻嫻丫..好卦住佢丫....
 
十fun後晦同佢....-e-”〕
 
艾...禾仲好中〔意佢....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係話...你依家條仔?
唉...別這樣,我會不開心的...
為何我的好友總要生存在這種感情當中...
有唔開心,搵我傾傾...我一定聽你電話...
Posted at 2005-12-03 10:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



DEE* 於 2005-12-03 11:51 AM 發表:
你d字..都好掂下啵-0-'''
發音正到震-﹏-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

緊係拉,禾lei d精中鄉講人,緊係正到震拉~>33<
Posted at 2005-12-03 01:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



慧 於 2005-12-02 11:19 PM 發表:
HIHI!!!!
老婆唔緊要
今日唔好
明天會好好我的!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯,老公仔!我唔會唔佳鮮架喇~
我愛你~XDDD>3<
Posted at 2005-12-03 01:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



v.v吱喳妹v'! 於 2005-12-02 06:06 PM 發表:
h a l o~我幫你牛左言啦~
你都要多D睇我日記牙><"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇冇冇冇冇問題,一定去喇!你都要成日黎我lei個板板喎!~XDDD
Posted at 2005-12-02 06:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]