^_^

讓我們愉快邁向2011=)

忘記那些不快過去;}

---------------------------------------------------

話說今年除夕系同堂兄弟姊妹出左去尖咀玩-.-

我地真系成班低能仔咁周圍發癲(好耐冇試過lu~)

又搶人地個d氫氣球又去左xxx=.=

我剩系講左一句:[e~司徒法正系果邊啊]

成班友仔即刻衝左過去同佢握手影相-,-

細佬:[佢過左d靈氣比我啊!~大顯威靈]

同你地一齊真系好難吾kai

倒數完之後join埋嘉偉去紅磡

跟住我地提議左一個極度愚蠢既建議-_-

[不如行路番去啊麻到]

由1;17am行番到去2;14am=_=(行到腳都痺=.=足足一個鐘)

番到去又開P.食左咁多薯片真系熱氣.>.<

玩到5點幾.戰神啊phat都join埋黎

成班企左系天台狂叫戰神回歸個的士佬都呆左

跟住又玩到9:00am先訓..= =

同你地一齊個時永遠都系咁開心^0^

Happy New Year Everyone!~

---------------------------------------------------------

話說我9:00pm先開始做功課

做到e+ -.-

2011-01-02 03:50 AM- [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 327 | »