^_^
讓我們愉快邁向2011=)
忘記那些不快過去;}
---------------------------------------------------
話說今年除夕系同堂兄弟姊妹出左去尖咀玩-.-
我地真系成班低能仔咁周圍發癲(好耐冇試過lu~)
又搶人地個d氫氣球 又去左xxx=.=
我剩系講左一句:[e~司徒法正系果邊啊]
成班友仔即刻衝左過去同佢握手影相-,-
細佬:[佢過左d靈氣比我啊!~大顯威靈]
同你地一齊真系好難吾kai
倒數完之後join埋嘉偉去紅磡
跟住我地提議左一個極度愚蠢既建議-_-
[不如行路番去啊麻到]
由1;17am行番到去2;14am=_=(行到腳都痺=.=足足一個鐘)
番到去又開P.食左咁多薯片真系熱氣.>.<
玩到5點幾.戰神啊phat都join埋黎
成班企左系天台狂叫戰神回歸 個的士佬都呆左
跟住又玩到9:00am先訓..= =
同你地一齊個時永遠都系咁開心^0^
Happy New Year Everyone!~
---------------------------------------------------------
話說我9:00pm先開始做功課
做到e+ -.-
|