MONDAY`
今日星期一``
打番琴日d..
-------------------------------------------------------SUNDAY
琴日7:30先起身``
仲以為落雨吾去TIM`
佢地飲左一枝汽水`
SO買左一枝..
跟住去買野飲``
架車走左.......
無奈
上山個陣....
落雨``頂!!!!
好多人濕晒``
2樽蜜糖都冇左``
吾好食既``=D
食完玩水戰``
陳文強吾玩BOr``
不過都比我地射..
石痴線架``
無端端想射我`
我射番佢``
跟住比人射到全身濕晒``
葉鎮江同馮浩強好狗賤``
藍比馮浩強射到全身濕晒``
我覺得好慘..
不過吾之點好想笑``
所以猛咁系度笑...
好快就落山``
4點幾``
|