無聊`

今日上堂超悶牙`

又吾知做乜好``

好快就放學..

去左整FLASH`

整晒..

不過泡佢地好似去左3樓BOR`

又話去5樓既..

算了``

佢地好快走左``

我同戴都搵吾到`

見到西瓜`

佢話佢地走左..

SO我地都走左..

[吾知點解呢`NOW`好Q憎牙MISS WU喎`好想罵佢]

2006-06-01 06:47 PM- [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | ... | 327 | »