冇泥___^^

衰石'''走去溝仔......

KAKAA..笑死我喇,,

成功左BOR__恭喜珊珊,,,

唉___有仔冇FD喇....

仲諗住吾認.......

今日,,星期六泥""__

算喇...冇野好講........

....___

2006-03-04 11:20 AM- [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | ... | 327 | »