IF韓燒-0-
果然我還是忠耿於IF的^V^
愛IF多過5E 好多倍./\.
今日好似好快過啊(除左Phy堂-z-)
社員大會真系笑到我肚痛ovo
同家誼.古.kion一齊坐.。我地合辨左一個名為搞爛gag合唱團.
大家一齊唱東亞運主題歌,
4個一齊:帶著理想衝出世界 ~[衝出世界]kion超高和音 (狂笑)
就連口號都比我地改晒。
「GIVE ME a 'M','O','N','G',
We are Mong sir group」
果然大家仍是忠愛1F班的。
不過今年的社長好廢啊-X-男社長的講野細聲到聽吾到.
完全冇領導能力-_-(唉.墮落的孝社)
孝社比前面的友社掩蓋了-_-
所以我地好乖跟住友社喊口號(啪!)
[Friendship House is the Best!](再見孝社-_-~)
就連之前系考社的楊校長都走掉了.(算.佢系校長/_\)
之後就去補kenken喇(*U*)
我終於今日打左4次電話去預約食韓燒,終於成功喇!(拍手~~)
食晚飯食左咁耐都系為左呢樣野姐- -(搞到我比人卑視-/\-)
之後婷要同彊屍有個約會臨走仲帶我番去276P[專有動詞^3^]感動/_\婷沒捨我而去令到我今日吾駛食苦瓜當晚餐
跟住佢去搵況天佑我去搵276P喇0v0
|