IF韓燒-0-

果然我還是忠耿於IF的^V^

愛IF多過5E 好多倍./\.

 

今日好似好快過啊(除左Phy堂-z-)

社員大會真系笑到我肚痛ovo

同家誼.古.kion一齊坐.。我地合辨左一個名為搞爛gag合唱團.

大家一齊唱東亞運主題歌,

4個一齊:帶著理想衝出世界 ~[衝出世界]kion超高和音 (狂笑)

就連口號都比我地改晒。

「GIVE ME a 'M','O','N','G',

  We are Mong sir group」

果然大家仍是忠愛1F班的。

不過今年的社長好廢啊-X-男社長的講野細聲到聽吾到.

完全冇領導能力-_-(唉.墮落的孝社)

孝社比前面的友社掩蓋了-_-

所以我地好乖跟住友社喊口號(啪!)

[Friendship House is the Best!](再見孝社-_-~)

就連之前系考社的楊校長都走掉了.(算.佢系校長/_\)

之後就去補kenken喇(*U*)

我終於今日打左4次電話去預約食韓燒,終於成功喇!(拍手~~)

食晚飯食左咁耐都系為左呢樣野姐- -(搞到我比人卑視-/\-)

之後婷要同彊屍有個約會臨走仲帶我番去276P[專有動詞^3^]感動/_\婷沒捨我而去令到我今日吾駛食苦瓜當晚餐

跟住佢去搵況天佑我去搵276P喇0v0

 

2009-09-25 11:30 PM- [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 327 | »