2007 年 7 月 30 日 星期一
| 爽*\/* ## |
今日..
9點幾就10點先起身丫-0-'
琴晚就點幾訓..
之後問左B00出吾出黎影相相''
佢話成晚冇訓吾出;]
之後未冇出,,,
就出左去3樓打機-v-
好攰唷-0-''
同埋又冇野做,,
點知系3樓見到李志豪- -''
嚇死,,,,
跟住4點幾就閃左水-3-''
之後系街遊蕩x]]
哈哈,,
遲d可能要去香港仔補習丫-0-
要追番啲成績喇!!''
不過下年入e班都吾知聽吾聽到書;0'
同番小學d人1班''
吾知到時會點呢-0-'
嘻嘻..''
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 29 日 星期日
| 卡卡=] ## |
今日12點幾先起身丫吾知點解..
琴晚都系點幾晚之ma-0-'
跟住呀爸佢地又去飲茶''
得番我同牙哥系屋企,,
之後佢就梗系打機拉..
仲幫我升埋18lv添-v-;;
之後佢又系到打信長=(白痴gaMe'')
咁我就系到睇多啦a夢LO系電影..
哈哈..
冇野做丫嘛-0-'
跟住d時間過得好快咁..
轉眼就6點LUU''
咁呀媽就番左黎..
食飯..
之後食完就訓左唷-0-'
睇睇下個吾知乜電視就訓左..
9點幾先醒..
醒番覺得肚餓沖完涼就整面食-v-'
卡卡=]
正!!''
跟住就系咁同人sms..
之後就訓LUU-3-'' |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 41 | »
|
|