尋日都有少少發燒,,, 仲趕住做曬d功課,,,,,
點知今朝又發燒又出唔到聲,,, 吞口水都痛丫陰公,,,T^T
又無返學,,, 頭痛痛地,,,, 跟住又send sms俾人,,,,
send到我眼痛@_@,,,,, then 倒頭大睡=.=,,,
不過又有少少訓唔著,,, 一諗起果幾件事,,, 就覺得好難頂/_\
=============================
唉,,, 10點幾起左身,,, 去睇醫生,,,
去左長康,,,見到教會個弟弟都去左睇醫生,,,佢好似唔多舒服咁添,,
坐左一個幾鍾先有得睇,,,,陰公= =||
老媽子又話趕住返工,,, 話鋪頭唔夠人做野wor,,,可能返去先
我心諗,,, 我聲都出唔到,, 你叫我點同個醫生溝通=.=
好彩都冇走到,,= =""
坐坐下,,,又話我成日食零食,,,,食到又扁桃腺發炎=.=
呢排食朱古力食得多得濟,,,, poor- -|||
我發覺差唔多年年都幾次扁桃腺發炎,,,,,割左佢得唔得ga- -!?
唉,,, 入到去,,,醫生話我條頸脹脹地 [←本人認為佢講得好噁心= =]
我阿媽話我扁桃腺大,,係咁ga啦,,, 個醫生咪串佢囉,,
話"扁桃腺係入面ga,, 出面係甲狀腺黎ga wor!",,
差d笑左出黎,,, 醫生話我甲狀腺脹大,,,,,
阿媽問佢咩事,,, 佢話,,,要驗過先知 =口=||
shit,,,,,,講到我好驚丫!!
走果時開左6、7隻藥俾我,,, = =,,,
我驚味病死俾佢嚇死先 = =,,,
生癌都唔洗食咁多啦,,,,
好驚=3=,,,,
不過依家諗返,,, 都覺得好恐怖,,,= =
驗咩ga,,,,,,, 甲狀腺腫脹其實會點ga呢???
有冇bio高材生答下我 =.=
=============================
其實,,我冇返學有2成係因為某D人,,,
唔止一個啦,,, 好難受丫,,,
[PS:真係2成咁大把 = =]
|