:::°+;‡ 溺 水 的 鴨 // 會 努 力 重 新 學 游 水 :;*:--:;〞
以後,,,, 要努力去笑,,, 咁先係gag王 @_@!
crazycat
暱稱: crazycat
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐冇返黎,,
我 不 要,,,,
好攰,, 又好攰,,,
好攰 a,,,, 我唔想再跑...
don't be silly,,,
文章分類
全部 (71)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 62
今日人氣: 3
累積人氣: 8212
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 6 日  星期一   晴天


低B,,,,又病啦 分類: 未分類

尋日都有少少發燒,,, 仲趕住做曬d功課,,,,,
點知今朝又發燒又出唔到聲,,, 吞口水都痛丫陰公,,,T^T
又無返學,,, 頭痛痛地,,,, 跟住又send sms俾人,,,,
send到我眼痛@_@,,,,, then 倒頭大睡=.=,,,

不過又有少少訓唔著,,, 一諗起果幾件事,,, 就覺得好難頂/_\

=============================

唉,,, 10點幾起左身,,, 去睇醫生,,,
去左長康,,,見到教會個弟弟都去左睇醫生,,,佢好似唔多舒服咁添,,
坐左一個幾鍾先有得睇,,,,陰公= =||
老媽子又話趕住返工,,, 話鋪頭唔夠人做野wor,,,可能返去先
我心諗,,, 我聲都出唔到,, 你叫我點同個醫生溝通=.=
好彩都冇走到,,= ="" 

坐坐下,,,又話我成日食零食,,,,食到又扁桃腺發炎=.=
呢排食朱古力食得多得濟,,,, poor- -|||
我發覺差唔多年年都幾次扁桃腺發炎,,,,,割左佢得唔得ga- -!?

唉,,, 入到去,,,醫生話我條頸脹脹地  [←本人認為佢講得好噁心= =]
我阿媽話我扁桃腺大,,係咁ga啦,,,  個醫生咪串佢囉,,
"扁桃腺係入面ga,, 出面係甲狀腺黎ga wor!",,
差d笑左出黎,,, 醫生話我甲狀腺脹大,,,,,
阿媽問佢咩事,,, 佢話,,,要驗過先知  =口=||
shit,,,,,,講到我好驚丫!!
走果時開左6、7隻藥俾我,,, = =,,,
我驚味病死俾佢嚇死先 = =,,,
生癌都唔洗食咁多啦,,,,

好驚=3=,,,,

不過依家諗返,,, 都覺得好恐怖,,,= =
驗咩ga,,,,,,, 甲狀腺腫脹其實會點ga呢???
有冇bio高材生答下我 =.=

=============================

其實,,我冇返學有2成係因為某D人,,,
唔止一個啦,,, 好難受丫,,,


[PS:真係2成咁大把 = =]




訪客留言 (返回 crazycat 的日誌)


天外飛包 於 2006-02-06 10:25 PM 發表:
其實呢......都叫左你唔好食咁多架啦..又唔聽......
要忍口啦.........do you know that?
bio高材生有呀..我咪係囉...
不過你問個d野太低b>...我只可以答你難既問題...
易既自己查啦..會可能有成功感...........
係唔係好好人呢...都知好人架啦..心知得架啦
唔駛同人講架!!嘿嘿
聽日唔好唔返學呀......=.=
我仲諗住請你食糖..點知..唉.......
唔請你食..你唔好告我「虐畜」喎=.=
祝你快d好返啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

to好人先生,,,,,
你既解答我不勝感激@_@!!
不過...
棉花糖無野ge >v<
信我啦...

無得食朱古力我既人生已經變得灰諧 = =.......
Posted at 2006-02-06 11:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



春YinG* 於 2006-02-06 09:48 PM 發表:
GAG媽..I MIZ YOU..HEE...
你講到好恐怖咁喎..小心D啦你...
食咁多朱古力..
不過朱古力好似你身體一部份咁..
食少D啦..知道嗎...
唔係又成日病架啦.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都覺好恐怖 = =.... 個醫生嚇我姐 @_@!
你都知d朱古力對我幾重要啦~~嘩kakakaka!!!
我都唔知點介好>v<
Posted at 2006-02-06 11:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



春WaIii *3* 於 2006-02-06 09:46 PM 發表:
GAG媽,,..你點牙..冇事Ma??
我地好掛住你呢../__\""我上年都試過扁桃腺發炎..
=.=""仲要搞到入院..sO我好明白你Ge辛苦..真係好慘慘..
我記得上年個E生嚇我..Bc我好嚴重..sO..睇左3-4次E生..
E生話如果再唔得要做手術..口係條頸到割開..
嚇到我喊哂出泥..=.="" 仲要晚晚訓唔到教痛到..
你抖多D啦.. >"< 嗚嗚....乖女好擔心你..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=口=吓!?
咁大件事GA咩!?
我年年都有幾次GA WOR @_@!!!
死LOR..........好似好恐怖 =口=
我應該冇咁嚴重掛 @_@!
割頸=口=!?

...好驚
Posted at 2006-02-06 11:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]