諗諗下,我今日都幾好運ar∼
開心死>w<∼∼!!
--------------傻仔分格線--------------
6:35am-順利出門口∼XD
8:15am-順利返學∼XDD
今日塔車,無記錯...好似見唔到任何人(?)
係掛-w-∼
一返到學校,當然溫書啦...考Math wor- -”
神貓出名Math”勁”∼呵!〔←傻仔,尋晚冇囉math書返去溫
〕
其實我一個月前到都開始溫ga啦,所以都冇咁驚...
跟住,人妖一返黎,溫溫下
發現左我味溫percentile、CF polygon果堆野@@”
Luckily,唔係好多姐...哈 〔←符碌〕
----------------------------gag王分格線---------。
考完∼放監∼XDDD
|