:::°+;‡ 溺 水 的 鴨 // 會 努 力 重 新 學 游 水 :;*:--:;〞
以後,,,, 要努力去笑,,, 咁先係gag王 @_@!
crazycat
暱稱: crazycat
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐冇返黎,,
我 不 要,,,,
好攰,, 又好攰,,,
好攰 a,,,, 我唔想再跑...
don't be silly,,,
文章分類
全部 (71)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 62
今日人氣: 4
累積人氣: 8170
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 23 日  星期四   雨天


大混戰@2A”------- 開心 分類: 未分類

今日朝早一起身,見到出面好鬼大雨,呢排日日都係咁....

但係呢幾日我都唔想帶遮,冇乜心機帶,

把遮亦都唔想我帶佢出街....-_-∼

所以不斷洗頭,費事生蚤,同埋隻鞋會入曬水,焗死ar

so今日冇啦啦就帶左把遮啦...

---------------!@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@夏天分格線@@@@@@@@

車黎啦...

雖然架車鋪曬水,但係我仲好清楚見到xx係上面果層到....

我廢事上去啦....驚佢介意

其實我最介意@@”

 

上到車溫左陣書,聽歌∼

我不斷重聽,重聽,重聽一首歌...

我係車到聽到喊@@”

忍住ar,kai貓-w-

呢首歌好好聽,動人心弦

細心睇下d歌詞...

調寄:童話 新詞:永遠...失去 詞by孤泣

讀白:係你離開左依個世界之後,我人生好似變成灰色,因為
我知道我已經永永遠遠失去左你,你知唔知我真係好掛住你~

來到大教堂 朋友就到齊 來惦念你悲哀的喪禮
曾說著我們 能今生今世 誰也在嘆喟 還前來安慰

微微細雨路上 當不幸選了你遇上 仍難忘記如身處現場
綿綿細雨落下 為何又令人念掛 聽著"童話"增加我記掛

寧願你活在世上 用性命衷心補上 來換你一生的感情能漂亮
無奈你先 單身遠行 難接受分開真相 我忽然迷茫了路向

讀白:係每一個下雨天我都會好驚,因為就好似提醒緊我,
你已經唔會再返黎啦,你已經永遠永遠變成左我o既回憶~

微微細雨路上 當車禍選了你遇上 誰能還我人生這對象
綿綿細雨落下 為何又令人害怕 寫著"童話"總想有變化

寧願你活在世上 用性命衷心補上 來換你一生的感情能漂亮
無奈你先 單身遠行 難接受分開真相 我忽然迷茫了路向

仍想你活在世上 用性命衷心補上 寧願我犧牲痴心殘留印象
無奈你先 棲身天堂 難接受分開真相 已不能和你再合唱


童話故事沒缺憾 為公主深深一吻 能令你清醒 不可能仍信任
無奈你已 永遠棲身天國或者很吸引 已不能和你再熱吻 這生誰和我更合襯

讀白:你可唔可以返黎我身邊,我真係好掛住你呀...

!!!!!!!!!!超級分格線------------------------------------

 

今日要考PTH:筆試+LISt、口試、中文口試。

都冇乜野,幾好咁啦,十分順利。

〔拍手〕

0000000000000000000超人分格線000000000=================〕

今日考完PTH筆試同list之後,

我同高材生、人妖出左椰林閣食飯,

最後,我發覺我地三個人食既份量係等於一個飯...........。_。|||||

我地叫一個飯夠三個人食...

PS.原來椰林閣d人色盲ga- -綠色當藍色=3=

____________________________________直線分格線__________

食完飯返到課室....

發覺..好似拍緊星球大戰,

木星、火星、天皇星、地球...打埋一舊-.-

係到比賽緊掉紙巾....

掉中有一分,10分KO

xx有份玩...呵呵呵

佢好鬼大力...- -”

勁快le@@”

好恐怖...又好得意咁wor- -........(死)

哈哈!好想加入@@+

我都係想做返朋友姐=3=

開頭佢地囉把遮黎擋................爆笑=v=”

好鬼搞野XD

呢尾愈玩愈激,玩噴水XDDDD

大雪櫃噴左落Xx到∼呵呵

xX去左”含”左啖水...去噴返大雪櫃...

大雪櫃差d漏電XD

經過一輪互噴之後,

大家都濕曬XD

好爽...XDDDD

我仲幫大大整返乾件冷3........

哈哈∼!!

xx 你係好野既@@”

好想好想同你做返朋友@3@∼

+++++++++++++++++閃閃分格線+++++++++++++++++++++++++++++

放左學,我地三個同Kai王去左葵芳買飛,聽日睇頭文字d ar!

有周杰倫∼好野!

聽晚會同鄒b芳去游水呢∼正ar

今個夏天都味游過,(其實我係唔識= =’)

諗起上次水運...XX去左練水池到游bor∼

聽日要俾心機學下點游∼_∼”

下年水運去浮._.”

=====================================等待分格線=========

呢排一見到43a..

就有種衝動望下xx係唔係上面..

愈望愈傷心- -”

算啦,癲貓!俾心機同佢開口講返句野啦!!




訪客留言 (返回 crazycat 的日誌)


S!U c 於 2005-07-04 10:48 PM 發表:
XXDDD
死白痴婆XXDD
 
黎左喇,,開心冇*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

黎多D - -!
Posted at 2005-07-14 10:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]