唔講今日既事啦...
講下我既態度啦:
1)我重申,我只希望同某人做返朋友(雖然冇乜機會,無任何其他諗法啦!!!!
2)唔好成日將我同某人擺埋一齊,我唔係為某人而生
3)唔該唔好再咁多口,覺唔覺咁傳法好幼稚??
4)唔好玩我,容忍有個限度
5)唔好以為我笑笑口就冇野
6)唔好人講你就信丫唔該,你又知人地唔係亂講?
我忍無可忍先會打呢篇野出黎,〔特別某d人〕
唔該唔好再亂講野