| «‹ March 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 8 月 10 日 星期五  |
無奈  |
分類: 未分類 |
今日,
一朝早起身,
就做功課,
做到2:00幾,
就出門口去英皇,
點鬼知個颱風係2:30先打8號風球,
本身上左車,
阿媽又要我落返車,
我緊係唔落啦!
( 睇留言,個到有講! ]
|
| 發表時間:2007-08-12 10:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 
|
|
YinG* 於 2007-08-16 09:42 PM 發表:
Hi"
小周,,
我黎左喇~
幫你留言~
十卜=]
|
網主回覆
THX Posted at 2007-08-16 09:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
C0nn!e-___-"
SUP你牙!
8號風打到黎啦!^^"
點解唔洛車?
|
網主回覆
SOR牙!!!其實我係未打完既,阿媽要我去訓覺牙,所以未打完!
講返正題,我緊係唔落啦,好"魚"+MA!唔通叫個司機開門比我咩... Posted at 2007-08-15 09:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|