今日10:00先起身. 差唔多訓左11個鐘- -'' 跟著呀爸冇幾耐就返左黎... 話知佢3721 玩我既電腦. 玩水滸... 升左1lv.. 一日1lv.. 我會一轉既la..
哄著我d隊友組左王蛇.. 好...我離隊... 多謝英雄王help me!!
聽日唔會再玩咁耐..