今日係last day去溜冰la 有d唔捨得tim. 今日一次都冇跌>3< 仲影左好多相呀..^^ 陳生仲同我地錄video tim呀!! 勁好笑.. 之後去食蛋糕, 呀軒個香蕉.... 笑死左..
星期日就去旅行la,, 好緊張.. 希望會好好玩la.