傻豬世界
hehe
crazym
暱稱: m子
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
遲來的日記
2006-08-10
好開心
好frustrated
2006-07-30
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BACKBONE
Carol
ka yee
KEITA
lam
MAGGIE
MIA
TINA
牙草
亞妹
亞妹的留言版
亞信
車妹妹
松鼠
餅餅
燕子
最近訪客
最近沒有訪客
hehe
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 177
今日人氣: 3
累積人氣: 3669
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天


真激氣 呆滯 分類: 未分類

~續有關昨天的日記

那個fans跟我逆顏fans的問題,初時我不太擔心,但近日看了一位台灣fans

的日記時,怒火就隨即而上,好竟敢在她的日記理直氣壯說她超愛kame,

但憎kt,她還說kt賣碟賣了一個月還不到百萭張,是一個不像樣的團體。

我覺得她是不是發了燒?她究竟合不知道kame是哪團的一員?要是kame知

道,一定傷心透。縱使kame和jin是比其他成員紅一點,但也不能埋沒其

他成員的努力,好像負責rap詞的聖,沒有他,kt的歌也沒有rap的特色;

又好像ueda,初時對他不太有好感,但當留意他其他方面時,卻是天大

之美,既是kt裡了得的鋼琴手和吉他手,又是聲線甜美,作曲了得的丸

子,他的口技卻是驚人,亦為kt的歌曲加了與別不同的元素。雖然我不

太喜歡甜甜,但當他是kt的一員,我也會全力支持他。那過份的顏fans

不配說愛kame,更不配說愛他!!!  

 




訪客留言 (返回 crazym 的日誌)


SUPERYANxd 於 2010-05-21 12:50 PM 發表:
PASS BY=D`
cM=D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



亞Car 於 2006-05-07 06:00 PM 發表:
家姐~我黎la~^^~我係亞car牙...劉妹妹le!!keke 個個fans咁ga~!><俾kame知道,1定傷心死佢la~>< kat-tun個名話講左要6人1齊先叫kat-tun!!小左1個又點成kat-tun尼~>< 我初時都係鐘意jin and ueda!!不過睇得kat-tun多~就鐘意哂佢地每1個~ 發現佢地每1個都巧可愛巧有自己既1面,自己ge性格~ kat-tun個個都巧吾同~個個都巧得人鐘意~>v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kamemia 於 2006-05-07 05:26 PM 發表:
....
甚麼....
愛kame...憎kt...
甚麼的話....
完全聽不懂....
難道...
她不知道kame正正是她憎的kt嗎!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CHERIE* 於 2006-05-07 04:15 PM 發表:
HALO,,
我黎JOR NA!!*U*
我都同意你GE講法!!我而家睇你GUM寫我都好興!!!(爆)
點解可以有D GUM GE顏飯GA!!!>_<"
LE D人真係NG配做`KT FANS*,,更加NG配鍾意`KAME(火)
冇`KT就NG會有`KAME!!
佢地係6人1心GA!!
如果係GUM,,NG該佢NG好鍾意`KT*,,更加NG好話係鍾意`KAME*
有LE D人真係影衰晒我地D FANS*
佢地永遠都係`KT*
----------------------------------
好似NG關我事都講埋一份TIM^^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KOYI1018 於 2006-05-06 11:00 PM 發表:
我同意!!!!!(舉手)
琴日我都有睇到呀...
睇到既時候真係超嬲LOR....
呢個人唔配做KAT-TUN既FANS,更加唔可以做小龜既FANS呀!!!!
算係點呀...你鍾意得小龜就要鍾意埋成個KAT-TUN...
唔好唔記得小龜都係KAT-TUN之一嫁!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]