聽日考普通話丫..真係有d驚.>3<考咁多次試.最驚今次啦..唔知點解呢//
自己有努力過掛..如果真係掂左.我會開心死丫..哈哈
今日又話陪小其佢地去買3.點知無去到-333-嘻嘻..應該唔會嬲掛==''應該話唔記得左
睇左朱雞條電話繩..覺得佢買貴左..我記得就無咁貴啦..連佢自己都話貴左..哈哈.算啦..唔買都買左囉....
好開心好開心.........好開心好開心.........好開心好開心
.:::::雖然見面不多♥♥但感情依舊::::::.
我26號返大陸啦...好掛住肥銀丫..>3<
我好耐無見佢啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!唔知佢係米好似之前咁肥呢..
哈哈哈哈哈哈哈哈..佢上年係同詩琴同1日生日..今年唔同啦..26號哦..
唔知趕唔趕到返去添..我仲會同hoyi去廣州玩..嘻嘻..1定開心死
好耐無行廣州啦,,唔知依家有咩行呢..好似好耐無返過去咁..其實係我唔記得左幾時返過去..==''
開心
thz...all..my..fds
|