今日考完試..就無無了了咁諗住等索..點知..突然1個電話打俾丫嬸話3點有kingkong睇...嘩...我地死沖去..最後都係睇到,,好睇到丫...>3<我喊左..但有d地方好嘔心.唔敢睇..成日羅丫玉只手黎遮..仲整到夆倒搧h..我地成日係度笑..其他人望住我們哦...==''
哈哈....好感人丫..但最後結局都唔係好既..我好想個女仔同只kingkong1起走.但係都係無結果=='點算..好鍾意只kingkong丫..又得意喔..好想帶坁薽峊?gt;3<哈哈
好好睇丫..