嘩嘩嘩...噙日食左勁多野丫..哈哈..又肥左啦
今日去左父索屋企溫書..學丫甜話頭..2個傻瓜係度一樣係唔識
哈哈哈哈哈哈哈^6^
到左考試睇落好易其實都幾有難度下(對我黎講)
同小其係度死傾計..大家都唔識^3^''
之後丫超賤仲sd咩食豬黎出猫哈哈..唔錯唔錯
最衰sd唔到俾我..我又睇唔到小其d字喔..細只過蚊丫.快d飛走啦死蚊...聽日又考數學..又唔識.叫超賤記住我電話先得,,,
哈哈..我本身仲諗住sd俾丫甜佢地叫佢地教我..但係知佢地唔會蘇我..丫蘇快d出現啦...a0a..=.=覺得自己好白痴.岩岩飲緊牛奶..放低左.之後竟然羅起個電話擺係口..好釆未入到去姐..唔知個電話好無味呢...可能係鼻屎味=,=快d睇哈利就好啦..一定好好睇
|