。*MEI★..ღ。Φ日言己.. .ღ*.:•
ㄖ╳×見到月月友幸福●*●已經足夠◆─┼─ ○ · · · *。
crazymay
暱稱: oO飯may*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
日記重開
此日記現在關門大吉~!...
nononoono...
happy birthday
今日玩得好開心
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 68
今日人氣: 94
累積人氣: 4086
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 12 日  星期四   晴天


校運會^_________^ 分類: 未分類

                           噙日同今日係校運會啊...我同甜佢地成班去做服務生...^6^..

不過我就慘d...我唔同佢地做埋同一樣野啊...同我做野既係我地班既男班長..哈哈...不過寫到好開心囉...哈哈哈..

                  噙日放學之後..都無咩地方行過..返左屋企..

              今日雖然都係無行..但一路行一路玩囉..超好開心..超好笑..

                           雖然佢成日都羅我黎笑架啦..不過開心就好了....係米丫...哈哈哈哈

   今日幫小其佢地畫左名丫..本身佢地無返既...死去玩囉..又唔知點解我咁好人既呢..哈哈..要佢地答謝我先得...

          以身相許??唔得..佢地同我都唔係咁隨便既人..咁當然最唔隨便果個梗係啦...哈哈

   今日用水樽打啊甜...個水樽唔知發咩神經咁見義勇為..我一甩手..跟住fly埋黎我個頭度...英雄多數早死架啦..  

              打完我自己走去馬路俾車撞-___________-''覺得自己好似講故仔添...唔知自己up緊咩...

                 今日好攰啊....之後寫野寫到我手都軟啊...又少人幫手喔...好心學校叫多d人啦...

                                   岩岩上左hoyi個日記睇...佢又好鬼耐都唔打一次日記既

                                 考試考成點啊....^3333^

   睇睇下記得自己都有個xange架...之後就學hoyi咁整個日記啦..整極都整唔到..真係要問佢本人先知點整..哈哈..

            hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

                     借人野洗唔洗還既呢....要啦...哈哈...你又幾時還丫....豬頭皮(豬頭其)

            hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha






訪客留言 (返回 crazymay 的日誌)


小其 於 2006-01-24 07:44 PM 發表:

好掛住你呀 哈哈 ^o^"

無番學去左邊呀??????

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好提啦..你估下我去左邊..你又話叫我走既..依家掛住我啦咩...hahaha.....知你唔舍得我架啦...你依家要到6號先見到我啦...真係慘...kakaka
Posted at 2006-01-26 09:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小其 於 2006-01-24 12:00 AM 發表:
係呀 打我呀笨 柒頭
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我見到你實打到你個屁股開花...過年好意頭...haha...
Posted at 2006-01-26 09:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



其 於 2006-01-21 09:06 PM 發表:
有病呀 咁既背景 仲要係 白到咁 唔上啦>"<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩啊..你以後唔上..你想死先好咁打算啊...
Posted at 2006-01-21 10:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



其 於 2006-01-18 09:07 PM 發表:

有咩 唔知波^'﹏'^

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都唔知你話咩....十下十下既你都..哈哈.....不過你成日上黎我都幾開心既...keke...哈哈哈哈...呢幾日過得好開心哦..你都係啦..成日見你十熟左咁既狗頭...
哈哈hahahahaha.....(回音.....)
Posted at 2006-01-18 11:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小其 於 2006-01-14 11:45 PM 發表:

有冇咁多呀=,="你嚇我咋嘩!!☆'﹏'★v

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

梗係有啦..柒頭其..得你唔信我架咋....=.=
Posted at 2006-01-15 01:49 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小其 於 2006-01-13 11:39 AM 發表:
還咩= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好多野還俾我架...哈哈..keke
Posted at 2006-01-14 01:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]